Η ThyssenKrupp αυτοματοποίησε τη διαδικασία εσωτερικών μεταφορών της με το σύστημα μεταφοράς χωρίς οδηγό (AGVS). Μετακινεί ράγες για ανελκυστήρες σκάλας μεταξύ των διαφόρων σταθμών εργασίας. Η βέλτιστη ευελιξία και οι ελάχιστες απαιτήσεις χώρου ήταν βασικοί παράγοντες για την επιλογή αυτή.
Η ThyssenKrupp παράγει ράγες για ανελκυστήρες σκάλας στο εργοστάσιό της στο Krimpen an der Issel της Ολλανδίας. Το τμήμα παραγωγής της αναζητούσε μια ευέλικτη λύση υψηλής απόδοσης για την εσωτερική διακίνηση υλικών, ώστε να βελτιστοποιηθεί η διαδικασία παραγωγής.
Στόχος ήταν ο συγχρονισμός των διαδικασιών εργασίας και η ελαχιστοποίηση των σφαλμάτων μέσω της αυτοματοποίησης, αλλά ταυτόχρονα και να αποσυμπιεστούν οι εργαζόμενοι από τον φόρτο εργασίας, εξαλείφοντας τις διακοπές λόγω εσωτερικών μεταφορών. Έπρεπε να ληφθεί υπόψη ο περιορισμένος χώρος, αλλά και η δυνατότητα ανίχνευσης των υλικών στο πλαίσιο της διαδικασίας παραγωγής.
Η αυτοματοποιημένη μεταφορά υλικών μεταξύ των μεμονωμένων σταδίων παραγωγής ήταν ο επιθυμητός στόχος, διατηρώντας ωστόσο μέγιστη ευελιξία.
Το τμήμα παραγωγής ραγών έχει έξι διαφορετικές ενότητες, για την επεξεργασία σωλήνων και ικριωμάτων. Κάθε μία από αυτές είναι υπεύθυνη για ένα συγκεκριμένο στάδιο επεξεργασίας. Ως αποτέλεσμα, τα υλικά μεταφέρονται σε κάθε έναν από αυτούς τους σταθμούς εργασίας.
Για τη διατήρηση της απαραίτητης ευελιξίας, αποφάσισαν να επιλέξουν ένα σύστημα μεταφοράς χωρίς οδηγό (AGV). Μια μονή σιδηροτροχιά και ένας σταθερός ιμάντας μεταφοράς δεν προσφέρουν επαρκή ευελιξία, για τον χειρισμό αλλαγών στη διάταξη παραγωγής. Ένα μονό σύστημα AGV αρκεί, καθώς είναι εφικτή η μεταφορά πολυάριθμων τμημάτων ραγών. Σε περίπτωση που η απαιτούμενη χωρητικότητα πρέπει να αυξηθεί στο μέλλον, η ενσωμάτωση ενός πρόσθετου συστήματος AGV θα είναι απλή διαδικασία.
Η ThyssenKrupp αποφάσισε τη χρήση ενός αυτόματου συστήματος μεταφοράς χωρίς οδηγό, ως πρωτοποριακή και διευρυμένη λύση logistics, αποτελούμενη από ηλεκτροκίνητο παλετοφόρο με χειριστήριο και σύνδεση με το σύστημα υποδοχής.
Το ERC 215a είναι ένα αυτόματο μηχάνημα, βασισμένο σε συμβατικό περονοφόρο της Jungheinrich. Λόγω της πλοήγησης με λέιζερ και του τριγωνισμού, το αυτόματο μηχάνημα στοίβαξης εξυπηρετεί 28 θέσεις στο εργοστάσιο και μεταφέρει μέχρι και οκτώ σωλήνες και ράγες ταυτόχρονα. Το λογισμικό logistics παρακολουθεί τη σειρά των παραγγελιών, που τίθενται υπό επεξεργασία αυτόνομα. Προς αποφυγή τραυματισμών και ζημιών, το μηχάνημα είναι εξοπλισμένο με αρκετούς αισθητήρες ασφαλείας. Σταματά αμέσως, εάν υπάρχει εμπόδιο στο δρόμο του. Μόλις η διαδρομή απελευθερωθεί, το σύστημα συνεχίζει αυτόματα την πορεία του.
Σήμερα, η απόδοση και η αξία είναι πολύ πιο σημαντικά στην παραγωγή, οι παλέτες είναι ανιχνεύσιμες στα επιμέρους στάδια παραγωγής, ενώ το προσωπικό της ThyssenKrupp επιβαρύνεται πολύ λιγότερο.